COVID-19

Her finner du informasjon om hvordan vi håndterer smittevern. Vi følger de til enhver tid gjeldende lokale og nasjonale bestemmelser.

Alle våre aktiviteter foregår utendørs og dette gjør at vi kan holde god avstand og ivaretar smittevern på en god måte.

Aktiviteter

Når du er på aktivitet med oss forutsetter vi at du og de du er sammen med har anledning til å delta på våre aktiviteter i henhold til de regler og bestemmelser som gjelder for deg. Vi forholder oss til at alle som skal sove i samme tretopptelt eller padler kano sammen er i samme kohort, og kan omgås nær hverandre. I tilfeller der det er flere sammen, slik som ved en guidet kanotur, krever vi at hver kohort holder god avstand til hverandre.

Rengjøring og desinfeksjon av utstyr

Vi har gode renholdsrutiner og sørger for å rengjøre og desinfisere utstyr mellom hvert utleie og hver aktivitet.

Kunder som ikke får forlate hjemkommunen sin

Har du en bestilling hos oss og smittesituasjonen i hjemkommunen din er slik at det frarådes å reise ut for å benytte deg av bestillingen, ber vi om at du tar kontakt med oss, så skal vi prøve å finne en ny dato.

Sykdom blant våre kunder

Hvis du føler deg syk, har symptomer på covid-19 eller har fått beskjed om å holde deg hjemme (f.eks. hvis du er i karantene, ventekarantene eller isolasjon), skal du ikke delta i aktiviteter eller overnatte hos oss. Ta kontakt med oss, så skal vi prøve å finne en ny dato.

Sykdom blant oss

Vi som alle andre kan også bli syke eller bli pålagt karantene. Vi er en liten bedrift og sykdom eller pålegg om karantene vil derfor ha stor innvirkning på vår drift. Hvis dette skulle skje vil vi kontakte deg så snart som mulig for å avklare hvordan vi håndterer din bestilling.